جمعه ۱ شهریور ۱۳۹۸ عنوان سایت را وارد کنید Friday 23rd of August 2019
عنوان سایت را وارد کنید
عنوان سایت را وارد کنید
عنوان سایت را وارد کنید
3 ماه قبل برترین ها

معاون سیما در دومین نشست ستاد رسانه‌ای رونق تولید از اعلام ظرفیت‌های مختلف برنامه‌سازی در شبکه‌های سیما در زمینه رونق تولید خبر داد.


<p> خبرگزاری صبا: معاون سیما در دومین نشست ستاد رسانه ای رونق تولید از اعلام ظرفیت های مختلف برنامه سازی در شبکه های سیما در زمینه رونق تولید خبر داد. </p><p> به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، رئیس ستاد رسانه ای تولید در دومین نشست با اعضای ستاد رسانه ای رونق تولید با بیان منویات مقام معظم رهبری در زمینه رونق تولید که به تفصیل به تمامی موارد مهم در این زمینه پرداخته‎اند گفت: تفصیلی‎ترین وظایف این ستاد نکاتی است که رهبر معظم انقلاب فرموده اند، هر چند یکی از وظایف ستاد رسانه ای رونق تولید، دسته بندی این موارد خواهد بود. </p><p> وی افزود: برای تحقق شعار امسال تصمیم بر آن شد که ستادی عالی تشکیل شود تا به این موضوع نهادینه‎تر پرداخته شود. </p><p> میرباقری از مجید زین العابدین مدیر شبکه یک به عنوان قائم مقام ستاد رسانه ای رونق تولید و سیاح دبیر این ستاد و نمایندگان معاونت های برنامه ساز و حوزه هایی نظیر اداره کل روابط عمومی و بسیج سازمان صداوسیما به عنوان اعضای این ستاد یاد کرد و گفت: این ستاد باید همه مقدمات لازم را برای سیاستگذاری انجام دهد تا در حوزه برنامه‎سازی و در دو عرصه بودکست و برودبند عملیاتی شود. </p><p> وی افزود: اولین انتظار در نشست پیشین این بود که هر حوزه، ظرفیت هایش را در حوزه برنامه سازی به دبیرخانه این ستاد اعلام کند و دبیرخانه نیز این فرصت و ظرفیت ها را تجمیع و بر اساس آن کنداکتور جامعی برای سال بنویسد تا در بازه های زمانی فصلی، ماهانه و هفتگی تنظیم شوند. </p><p> معاون سیما با ارائه گزارشی از ۷ نشست با زیرمجموعه های معاونت سیما گفت: در این نشست ها ظرفیت ها بررسی شد و شبکه ها از قابلیت برنامه های روتین در این زمینه سخن گفتند و حدود ۹۰ برنامه برای پرداختن به موضوع رونق تولید مشخص شد. </p><p> وی سپس از حوزه های معاونت های مختلف صدا، استان ها، خبر و... خواست تا ظرفیت هایشان را در این زمینه اعلام کنند. </p><p> مجید زین العابدین مدیر شبکه یک نیز در این نشست از شبکه های یک،دو، سه، چهار، پنج، آموزش و نسیم به عنوان ۷ شبکه که در اولویت اول کار بودند یاد کرد و گفت: با اتکا به اسناد بالادستی و بندهای ابلاغی در حکم رییس ستاد در دو زمینه تبیین ارایه چارچوب و ماموریت ها برای مدیران این شبکه و تبیین محورهایی که هر شبکه متناسب با ماموریتش بابد به آن بپردازد. همچنین جلساتی با حضور مدیر شبکه، مدیر گروه اقتصاد و تهیه کننده برنامه شاخص اقتصادی هر شبکه برگزار شد و این شبکه ها برنامه هایشان را در این زمینه اعلام کرده اند. وی از تولید برنامه های استعدادیابی در زمینه کار و کارآفرینی و مشاغل تولید خبر داد که به زودی در دستور کار تولید این شبکه ها قرار خواهد گرفت. </p><p> سیاح مدیر گروه اقتصاد شبکه یک نیز به عنوان دبیر ستاد از تشکیل جلساتی با حضور نمایندگان بخش های مختلف سازمان خبر داد و گفت: در این جلسات مقرر شد تولیدات در دو شاخه تشویق عمومی مردم به تولید و کسب وکار (چه بر روی آنتن و چه به طور واقعی) و طرح و حل مشکلات کسانی که در حوزه تولید و اشتغال با مشکلاتی مواجه شده اند کار شود. </p><p> اعضای ستاد نیز در این نشست دیدگاه هایشان را درباره راهبرد ستاد بیان کردند و در پایان مقرر شد ضمن تجمیع برنامه هایی که تا کنون در این زمینه ساخته شده اند و استفاده از ظرفیت آن ها در شبکه های مختلف، دبیرخانه ستاد در دو عرصه طراحی و تبیین چارچوب های ستاد و بررسی ظرفیت های هر حوزه گام بردارد و برنامه هایی با موضوعات سهل الوصول تر در حوزه رونق تولید را در اولویت قرار دهد. </p>

ادامه خبر :

ads

جدیدترین خبرها