جمعه ۱ شهریور ۱۳۹۸ عنوان سایت را وارد کنید Friday 23rd of August 2019
عنوان سایت را وارد کنید
عنوان سایت را وارد کنید
عنوان سایت را وارد کنید
3 ماه قبل تسنیم

مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین، ضمن تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی اعتماد مردم به شبکه بانکی را بزرگترین دستاورد روابط عمومی بانکها دانست


<p> به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، سید محمد حسین استاد مدیر روابط عمومی این بانک، در گفت وگویی کوتاه به مناسبت 27 اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی با اشاره به نقش اعتماد در صنعت بانکداری، حفظ و ارتقای این شاخصه را به عنوان اصلی ترین وظیفه روابط عمومی بانکها بر شمرد و اظهار داشت: ما در دنیایی زندگی می کنیم که این امکان برای تمامی افراد جامعه وجود دارد که بتوانند بی واسطه شما را نقد کنند، هرچند ممکن است این نقدها غیر منصفانه باشد. اما ما به عنوان روابط عمومی وظیفه داریم برای حفظ اعتماد مردم، این نقدها را بشنویم و صادقانه به آنها پاسخ دهیم. </p><p> وی افزود: در سالهای گذشته صنعت بانکداری دستخوش تغییر شده است، نگاه جامعه نسبت به این صنعت از یک ارائه کننده خدمات اعتباری و محلی برای نگهداری پول، به صنعتی پویا و زیر بنایی که اساس هر کسب و کاری را در دنیای آنلاین تشکیل می دهد، تغییر یافته است.  </p><p> استاد بیان کرد این نکته که اکثر ما امروز بدون داشتن پول نقد و تنها با یک کارت یا یک گوشی تلفن همراه از منزل یا محل کار خود خارج می شویم، در حقیقت اعتمادی است که ما به بانک خود به عنوان یک پشتیبان داریم. همین اعتماد است که باعث شده مردم در یک سو و کسب و کارها در سوی دیگر بدون دغدغه بتوانند به فعالیت بپردازند.  </p><p> این فعال رسانه ای با اشاره به این نکته که در سالهای گذشته گاها بانکها غیر منصفانه نقد شده اند گفت: ما در شرایط سختی هستیم، این سختی در تمامی ارکان کشور احساس می شود. اما گاها می بینیم که اظهارات غیر کارشناسی و نقدهای غیر منصفانه فضای موجود را ملتهب و اعتماد مردم به بانکها را خدشه دار می کند. در حالی که اگر نگاهی به سالهای اخیر بی اندازیم خواهیم دید که بیشترین تحولات در نظام بانکی در همین سالها اتفاق افتاده است.  </p><p> مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین ادامه داد: در این شرایط وظیفه اعتماد سازی بر عهده روابط عمومی ها گذاشته شده است. واقعیت این است که نظام اقتصادی ما تا حدود زیادی وابسته به بانکها است. پس در شرایط فعلی اعتماد سازی بزرگترین وظیفه واحدهای روابط عمومی بانکها است.  </p><p> وی افزود: در هر صنعت، اعتماد نقش مهمی در تعیین آینده آن دارد، برای صنعت بانکداری اعتماد مهمترین اصل است، ما به عنوان کارکنان روابط عمومی صنعت بانکداری تمام تلاش خود را در راستای ارتقای اعتماد مردم به شبکه بانکی به کار می گیریم. به عبارتی، مهمترین سرمایه یک بانک اعتمادی است که مشتریان به بانک خود دارند، و حفظ و ارتقای آن و ارائه تصویری مناسب از فعالیت بانکها بزرگترین هدف ما است.   </p><p> استاد در پایان روز ارتباطات و روابط عمومی را به فعالین این عرصه تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد روابط عمومی ها و ارتباطات بتواند با پرورش افراد خلاق و آموزش آنها نقش و جایگاه اصلی خود را بازیابد.  </p><p> انتهای پیام/ </p>

ادامه خبر :

ads

جدیدترین خبرها