پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ Thursday 20th of June 2019
ads
ads
ads
  1 هفته قبل     زومیت

تیم Emory Motorsports که در بازسازی و تقویت خودروهای پورشه تبحر خاصی دارد، اکنون مدل 356 RSR با پیشرانه‌ی چهار سیلندر تویین‌توربو را معرفی کرده است.


تیم Emory Motorsports که در بازسازی و تقویت خودروهای پورشه تبحر خاصی دارد، اکنون مدل 356 RSR با پیشرانه ی چهار سیلندر تویین توربو را معرفی کرده است.

ترکیب کردن دو نمونه پورشه ی 356B T5 مدل ۱۹۶۰ و 964 C2 مدل ۱۹۹۰ کار آسانی نیست. به طورمثال، فاصله ی بین محورهای این دو خودرو یکسان نیست؛ اما این کار برای متخصصان تیم Emory Motorsports مشکلی جزئی محسوب می شود.

اکنون تیم سازنده با ترکیب این دو خودرو، پورشه ی  کلاسیک جذابی با نام 356 RSR را معرفی کرده اند که نگاه هر بیننده ای را به خود جلب می کند. خودرو تیم Emory Motorsports نمونه ای بارز از هنر دست در تقویت خودروهای کلاسیک است؛ به گونه ای که قسمت جلویی و پشتی بدنه در کاپوت آلومینیومی قسمت عقب و صندوق یک تکه ی آلومینیومی در قسمت جلوُ همگی به صورت دست ساز تولید شده اند.

در قسمت عقب، از خروجی های هوا و قفل های استیل استفاده شده تا بر جذابیت ظاهری آن افزوده شود. علاوه براین، جلوپنجره ی مشبک و اینترکولر های قرار گرفته در گِل گیرهای پهن هم از دیگر تغییرات اعمال شده هستند. گفتنی است رکاب ها متعلق به پورشه 911 هستند و شیشه های جانبی با پلکسی گلس تعویض شده اند.

بدون شک جذاب ترین بخش خودرو پیشرانه ی ۲.۴ لیتری چهارسیلندر تخت تویین توربو با ۳۹۳ اسب بخار قدرت است که در قسمت پشتی خودرو نمایان است که با جعبه دنده ی پنج سرعته ی مخصوص هماهنگ شده. با درنظرگرفتن وزن ۸۸۴ کیلوگرمی این خودرو، نسبت قدرت به وزن به طورخارق العاده ای بهبود یافته است.

تیم Emory Motorsports زمان زیادی صرف بازسازی و تیونینگ آن کرده اند و فرایند ساخت 356 RSR درمجموع، بیش از چهار سال طول کشیده است. بزرگ ترین مشکل تیم پیوند شاسی دو مدل از پورشه بود که ۸۵ میلی متر اختلاف طول داشته اند. قطعاتی که از پورشه 964 قرض گرفته شده، عبارت بودند از: سیستم فرمان، ترمز ها، قسمت هایی از سیستم تعلیق و دسته موتور ها برای قرار گیری پیشرانه ی استاندارد 356.

به گفته ی تیم، هنگامی که طرح اولیه ی خودرو در صفحه ی اینستاگرام به اشتراک گذاشته شد، ظاهر خودرو مدنظر مدیر شرکت Momo قرار گرفت و بسیاری از قطعات ظاهری و داخلی خودرو را تأمین کرد. رینگ های ۱۷ اینچی تک پیچ پنج پره به صورت اختصاصی برای خودرو 356 RSR تولید شد. در قسمت کابین خودرو هم از فرمان جداشونده ، پوشش پدال های مخصوص روی پدال های تیلتون، سر دنده ی الهام گرفته از پورشه ی ۹۱۷ و صندلی های کلاسیک پورشه 911 RSR به همراه کمربند ۶ نقطه ای استفاده شده که همگی ساخت شرکت Momo هستند.

ظاهر مدل 356 RSR همانند خودرو پورشه باقی مانده و نمایانگر پروژه ی تقویت و بازسازی حرفه ای است. با وجود وزن کم و قدرت تحسین برانگیز، پورشه 356 RSR قدرت خودرویی مدرن و ظاهر خودرویی کلاسیک را عرضه می کند. علاوه براین، ساخت 356 RSR نشان دهنده ی انعطاف پذیری و تطبیق پلتفرم های مختلف پورشه است.

لطفا در نظر داشته باشید که زومیت در صورت مشاهده ی دیدگاه خلاف قوانین سایت، این حق را دارد که دیدگاه کاربر را بدون اطلاع قبلی پاک کند. همچنین در صورت تکرار در نقض قوانین سایت، به صلاح دید زومیت، حساب کاربری کاربر خاطی مسدود خواهد شد.

در صورت مشاهده ی تاپیک ها و پست های توهین آمیز یا خلاف قوانین از بحث کردن و پاسخ دادن به آن ها جدا خودداری کرده و صرفا موضوع را از طریق آیکون گزارش به اطلاع ما برسانید.

ادامه خبر :