شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۸ عنوان سایت را وارد کنید Saturday 20th of July 2019
عنوان سایت را وارد کنید
عنوان سایت را وارد کنید
عنوان سایت را وارد کنید
1 ماه قبل ایرنا

بیرجند- ایرنا- معاون بهره برداری و امور دیسپاچینگ شرکت توزیع برق خراسان جنوبی گفت: متوسط خاموشی سالانه برق در کشور ۷۰۰ دقیقه است که این میزان در استان به حدود ۱۰۷ دقیقه می‌رسد.


<p> بیرجند- ایرنا- معاون بهره برداری و امور دیسپاچینگ شرکت توزیع برق خراسان جنوبی گفت: متوسط خاموشی سالانه برق در کشور ۷۰۰ دقیقه است که این میزان در استان به حدود ۱۰۷ دقیقه می رسد. </p><p> هادی منصوریان روز چهارشنبه در حاشیه بازدید خبرنگاران از مرکز دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی افزود: با راه اندازی این مرکز پست های برق تحت کنترل بوده و تمام تعمیرات با روش خط گرم انجام می شود که این مهم باعث کاهش اعمال خاموشی و قطع و وصل مشترکان شده است. وی از ایجاد سامانه اعلام سریع زلزله در مرکز دیسپاچینگ خراسان جنوبی خبر داد و گفت: اولین شرکت توزیع نیروی برقی هستیم که در کشور این سامانه را راه اندازی کرده است. معاون بهره برداری و امور دیسپاچینگ شرکت توزیع برق خراسان جنوبی ادامه داد: این سامانه در تمام نقاط کشور وقوع هر گونه زمین لرزه ای را نشان داده و برای زمین لرزه های بالای ۳.۵ ریشتر آژیر نیز دارد. وی اظهار داشت: سامانه کنترل تردد خودروهای عملیاتی نیز در این مرکز راه اندازی شده که از طریق آن تمام ترددها تحت نظر قرار دارد. منصوریان با اشاره به راه اندازی مرکز فوریت های برق ۱۲۱ گفت: این مرکز به عنوان پل ارتباطی با مردم و ایجاد سهولت در ارتباطات مردم با شرکت برق از ابتدای امسال به صورت متمرکز ایجاد شده است. وی با بیان اینکه اپراتورهای مرکز فوریت های برق به پاسخگویی مشترکان می پردازند، افزود: در حال حاضر به تماس شهروندان دو شهرستان قاین و بیرجند با سامانه ۱۲۱ در این مرکز پاسخ داده می شود. معاون بهره برداری و امور دیسپاچینگ شرکت توزیع برق خراسان جنوبی بیان کرد: تا یکماه آینده تماس شهروندان در تمام شهرستان ها به این مرکز پاسخگویی ۱۲۱ منتقل می شود. وی با اشاره به اینکه برای راه اندازی این مرکز فوریت های برق استان ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده، ادامه داد: هم اکنون پنج نفر در سه نوبت کاری به صورت شبانه روزی نسبت به پاسخگویی شهروندان اقدام می کنند. منصوریان افزود: سیستم پاسخگویی به مشترکین در سامانه فوریت های برق به صورت هوشمند است به گونه ای که تمامی تماسهای مردمی با این سامانه به صورت اتوماتیک هدایت و پاسخگویی شده و چنانچه مشترک قبلاً با سامانه فوریت های برق تماس گرفته باشد با تماس مجدد بلافاصله در سیستم شناسایی شده و وضعیت رسیدگی به خاموشی یا موارد درخواستی مشترک ردیابی شده و آخرین وضعیت آن به مشترک اعلام می شود. وی بیان کرد: یکی دیگر از کارکردهای این مرکز پاسخ به مشترکانی است که می خواهند برای حذف قبوض کاغذی اطلاعات خود را در سامانه ثبت کنند. معاون بهره برداری و امور دیسپاچینگ شرکت توزیع برق خراسان جنوبی یادآور شد: این سامانه هیچ زمانی مشغول نیست و به طور همزمان به ۶۰ تماس پاسخ می دهد. </p><p> ۹۸۹۳ * ۶۰۵۴

ادامه خبر :

ads

جدیدترین خبرها